A GoPro az utóbbi hónapokban szinte folyamatosan dönti meg az eladási rekordokat, egyre erősebbé válik a márka. Közben a GoPro üzleti teljesítménye egyre erősebb, szemben számos alig 10 éves startup céggel már stabil nyereségre képesek éves szinten, és a hatékonyság is egyre inkább javul. Az már csak hab a tortán, hogy a kameragyártás mellett a jövőben a szolgáltatásokra, és az előállított tartalmakra is nagyobb hangsúly kerülhet, amiből jelentős bevételei, és nagyobb marginjai lehetnek majd a vállalatnak.
A nagy növekedési sztorit ráadásul egyre olcsóbban adják, miután az üzleti teljesítmény javulása mellett is szinte megállás nélkül zuhant az árfolyam október óta. Ebben nagyrészt a túlzó értékeltségnek volt szerepe.
Kockázatok is vannak a sztoriban, de technikai oldalról is fontos kiemelni, hogy a GoPro árfolyama rövid időn belül jelentős mozgásokra képes,így befektetés esetén fel kell készülnünk arra, hogy pozíciónk értéke egyik napról a másikra akár jelentősen csökkenhet.
A teljes elemzés a konkrét beszállási és kiszállási stratégiával ügyfeleink számára érhető el.