Sok magyar honlap bárhol megállná a helyét

Az Év Honlapja Páláyzat 2014
Szolgáltatás kategóriában az Év Honlapja díjat a Villámfordítás vitte el
Vágólapra másolva!
Kiosztották Az Év Honlapja pályázat díjait.
Vágólapra másolva!

Háromszázan neveztek az idén 13. alkalommal megrendezett Az Év Honlapja pályázatra. Az online kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseményét a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat szervezte.

Szolgáltatás kategóriában az Év Honlapja díjat a Villámfordítás vitte el Forrás: Villámfordítás Fordítóiroda

Varga István, a pályázat alapítója elmondta, egyre jobban látszik, hogy a marketingesek kezdik komolyan venni az online jelenlétet. A színvonalas pályázatok kapcsán kiemelte, az online marketing végre elfoglalta méltó helyét a modern vállalati marketingben – márpedig éppen ezért hozták létre a pályázatot 12 évvel ezelőtt.

A két legpályázottabb kategória a szolgáltatás és az e-kereskedelem, de évről-évre egyre többen neveznek a mobil marketinges megoldások, az applikációk, a turizmus területén. A zsűri elnöke, Dr. Eszes István, a Budapesti Gazdasági Főiskola tanára szerint az e-kereskedelem kategóriában olyan kiváló megoldások versenyeztek egymással, amelyek közül néhány bármelyik nyugat-európai ország üzleti életében megállná a helyét. Ebben a fachban a díjazottak végül a REGIO játék, a Laptopszalon és a Netkazán webáruházak lettek. A közönségdíjat több ezer szavazattal a 89.5 Music FM vitte haza.

Ezen a linken valamennyi befutó honlapját végigkattinthatják.