A nemzetközi stratégia áldozatává vált az Apród

Vágólapra másolva!
A szellemes, jól bevezetett nevet az anyacég stratégiája miatt kell jellegtelen HBR-re (hárombetűs rövidítésre) cserélni. Mostantól OLX-nek hívják az Apródot.
Vágólapra másolva!

A névváltásról, és az ahhoz kapcsolódó imidzskampányról a Kreatív online számolt be.

Az Erdélyi Superman Zsolt, Gellért Emese és Horváth Attila Füge által jegyzett szpot szerint az Apród "kinőtte" a nevét, valójában azonban a tulajdonos nemzetközi stratégiája indokolja a névváltást.

A névváltásról szóló reklámot itt lehet megnézni:

Az online apróhirdetési szektorban egyébként az utóbbi időben vérre menő harc folyik a vezető helyért, szakértők szerint azért, mert a magyar piacon mindössze egy profitábilis szereplő számára van hely.

Néhány hete írtunk arról, hogy az Apród legfontosabb konkurense a Jófogás tulajdonosa, a Schibsted Classified Media előbb az Expresszt, majd a Használtautó.hu-t is megvásárolta.

A Schibsted Classified egyébként szintén úgy döntött, hogy megszüntet egy régi, jól bevezetett márkanevet: ők az Expressz hirdetéseit olvasztották be a Jófogás márkanév alá, az apróhirdetési újság papírkiadását pedig teljesen megszüntették.