Az elemzők szerint legalább 2,8 milliárd dollárt, ami több mint 55 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbi 1,8 milliárdot.
Ebből szépen is profitálhatott a közösségi médiacég, a várakozások részvényenként 0,32 dolláros tisztított nyereséget várnak, sokkal többet tehát, mint az egy évvel korábbi 0,13 dollár.
Emellett persze fontos lesz még az is, hogy az árbevételből mekkora szeletet hasít ki a mobilos hirdetési bevételek aránya. 3 hónappal korábban egyébként már 59 százaléknál jártunk, így vélhetően ez csak tovább nőtt.
A hosszú távú növekedés szempontjából fontos felhasználói szám bővülését is figyelemmel kísérik majd a piaci szereplők. Éves alapon nagyjából 15 százalék körüli növekedés lehet a reális, így a havonta is aktív felhasználók száma jó eséllyel már 1,3 milliárd felett található.
Nagy kérdés, hogy a számokat hogyan fogadják majd a befektetők, már csak azért is, mert az árfolyam ismét a korábbi történelmi csúcsot jelentő 72,59 dollár közelében található.
Ne maradjon le az ORIGO cikkeiről, iratkozzon fel hírlevelünkre!