A LiveRail alapvetően úgy működik, hogy a potenciális videós hirdetési felületeket különböző médiumoknak van lehetőségük implementálni, a társaság pedig ezekre a felületekre a legmagasabb összeggel hirdető cégeket választja majd ki.
A Facebook szándéka igazából pofon egyszerű, terjeszkedni a videohirdetések piacán, és egyre inkább monetizálni a hatalmas létszámú felhasználói tábort. Erre kitűtő lehetőséget nyújtanak a videohirdetések, mivel az ezekért kapott ár magasabb a hagyományos hirdetéseknél.
Ebben jó partner lehet a korábban Kolozsvárról induló társaság, mivel 2013-ban már 60 millió dolláros bevételt ért el, ráadásul idén 200 millió dollár ütheti a cég markát, várhatóan 30 milliós profittal. Ha ez egyébként igaz, akkor az 500 millió dolláros vételár még 20-as P/E rátánál is alacsonyabb.