Az új szolgáltatás lényege, hogy a Business Manager segítségével mostantól több Facebook oldalt illetve több kampányt is lehet párhuzamosan, egy vezérlőpultról kezelni.
A Business Manager természetesen rendkívül kifinomult hozzáférés-kezeléssel rendelkezik, így az ügynökségeknél illetve a cégeknél dolgozó csapatok tagjai biztonságosan férhetnek hozzá azokhoz a kampányokhoz illetve felületekhez, amikhez jogosultságuk van - a rendszer pedig a céges adatokat teljesen külön tárolja a személyes accountjuktól.
Külön figyelmet fordítottak arra, hogy a munkatársak (vagyi azok a felhasználók, akik egy-egy közös projekthez vannak hozzárendelve) úgy tudnak együtt dolgozni egy-egy Facebook oldalon vagy Facebook kampányon, hogy közben a személyes fiókjukkal nem kell barátként bejelölniük egymást. Eddig ugyanis egy-egy Facebook-oldal menedzseléséhez legalább az adott oldal adminjával barátoknak kellett lenniük a felhasználóknak.
A Business Manager hétfőig tesztüzemben csak "limitált számú felhasználónak" - főleg amerikai reklámügynökségeknek - volt elérhető, a következő hetekben azonban fokozatosan minden felhasználó hozzáfér majd az új funkcióhoz.