83 százalékkal (!) növekedett az első negyedéves Facebook-reklámköltés

Vágólapra másolva!
Nyilvánosságra hozták a Facebook Q1-es hirdetési bevételeit: eszerint idén első negyedévben 83 százalékkal többet költöttek a szájton hirdetésre, mint tavaly ilyenkor.
Vágólapra másolva!

A statisztika egyéb fontos adatai:

Negyedéves összehasonlításban természetesen minimális visszaesés tapasztalható (-5%), hiszen a karácsonyi szezon miatt a negyedik negyedév minden évben a legerősebb.

Az átkattintások árai átlagosan 10 százalékkal emelkedtek, főleg a növekvő verseny miatt.

Az átkattintási arányok javultak, ami azt jelenti, hogy kevesebb, de targetáltabb megjelenés hozott egységnyi átkattintást, mint tavaly ilyenkor.

A jobboldali hasáb helyett a hirdetők egyre szívesebben költenek a hírfolyamban megjelenő hirdetésekre. Az összes hirdetési bevétel 81 százaléka ebből adódott.

A reklámköltés több mint háromnegyedét a 25 év fölötti korosztályra célozták.

A teljes riport itt érhető el.