A DS modellekkel hódítaná meg a kínai piacot a Peugeot, a francia autógyártó meglehetősen ambiciózus tervekkel állt ugyanis elő a következő négy évre. Hamarabb szeretne akkora értékesítési darabszámot elérni, mint ahogy azt a Daimler tette a Mercedeszekkel.
Szeptemberben kezdte a DS névre keresztelt modellek kínai gyártását a Peugeot, négy éven belül azonban 200 ezer darabos éves értékesítést terveznek (tavaly mindössze 3500 autót adtak el a modellből).
A cél elérése érdekében idén megduplázzák, vagyis 100-ra emelik az országban működő kereskedéseik számát.
A gyártást a kínai Chang'An Automobile-lal közösen felépített egységükben végzik, melynek éves kapacitása 200 ezer darab autóra tehető.
Március végén indul a DS5LS szedánok értékesítési folyamata, a negyedik negyedévben pedig egy sportváltozatot is a piacra dobnak.
A célközönségbe a fiatalabb korosztály tartozik, olyan vállalkozók, vagy középosztálybeliek, akiket mégis a prémium ügyfékörhöz sorolnak.
A Peugeot kínai tervei ambiciózusnak tűnnek, a Daimlernek például öt évbe telt, hogy hasonló értékesítési darabszámot elérjen az országban, mint amit a francia cég négy év alatt szeretne letenni az asztalra.