A vásárlók harmada elfelejti beváltani a kuponját

Vágólapra másolva!
Sok magyar elcsábul a kedvezményre, pedig nincs is szüksége a kuponos szolgáltatásra. Nem csoda, hogy a vásárlók harmada elfelejti beváltani a kupont.
Vágólapra másolva!

A válaszadók harmada vallotta be, hogy elfeledkezett kuponja lejárati határidejéről, és ezért bukta a korábban megvásárolt terméket, szolgáltatást - derült ki a Citybrands kutatásából. A válaszadók tizede ráadásul többször is járt már úgy, hogy elbukta a kupont.

A kutatásból kiderült, hogy a válaszadók fele vett már úgy kupont, hogy igazából nem is volt szüksége rá, csak egyszerűen nem tudott ellenállni az árnak, vagy a kedvezmény mértékének. Tizedükkel többször is előfordult már.

A kuponoldalak népszerűsége növekszik, minden negyedik felhasználó havi rendszerességgel vásárol, 2 százalékuk pedig hetente elcsábul egy-egy ajánlatnak.