Degeszre keresi magát a Bónusz Brigád

Vágólapra másolva!
Az interneten bónuszokat értékesítő cég, a Bónusz Brigád 16 millió forintos nyereséget ért el 2012-ben, forgalma az előző évhez képest 79 százalékkal 1,86 milliárd forintra nőtt - közölte Kaprinay Zoltán, a cég "brigádvezetője", alapító tulajdonos sajtótájékoztatón kedden Budapesten.
Vágólapra másolva!

Az első negyedév biztató adatai alapján 2 milliárd forint feletti forgalom jósolható az idei évre - tette hozzá. A cég kínálatában kezdetben szolgáltatások szerepeltek, majd megjelentek az utazási ajánlatok, a tavalyi évet pedig a termékek előretörése jellemezte - ismertette Heller Gábor, a másik alapító. Hozzátette: e három kategória az idén nagyjából hasonló arányban teszi ki a kínálatot. Júniusban új kategóriát indít a cég divat és luxus elnevezéssel.

Az internetes közösségi vásárlói piacon 2012 végére 100-ról 17-re csökkent a szereplők száma. Az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. mérése szerint a teljes piac 12 ezer ajánlatából 6500 köthető a három legnagyobb szereplőhöz, ennek 65 százalékát a Bónusz Brigád adja.

A vállalkozásnak több mint 2800 partnere van, amelyek fele visszatérő, ezen belül a cég szállodai partnereinek 65 százaléka legalább kétszer hirdetett az oldalon.

A cég kínálatában megtalálhatók egyebek közt egészségügyi szolgáltatások és termékek, fitness ajánlatok. Utóbbi kategórián belül tavaly a Speedfitness volt a legnépszerűbb, amelyet 8876-an vásároltak meg.

Tavaly tovább terjeszkedett a Brigád és a 2011-ben elindított Szeged, Miskolc, Debrecen és Kecskemét után 2012-ben Pécsett, Győrben, Székesfehérváron, 2013 májusától pedig már Nyíregyházán is elérhetőek az ajánlatai. A Brigád Budapesten és a vidéki városokban helyi képviselőkkel dolgozik, akik felkutatjájk a helyi szolgáltatók ajánlatait, lealkudják az áraikat, majd a Bónusz Brigád meghirdeti az ajánlatokat saját közösségének. A Facebookon közel 350 000 rajongója van, a vásárlók pedig a Brigádnak köszönhetően eddig már több mint 6,5 milliárd forintot spóroltak.