Célegyenesben az online Tesco

Vágólapra másolva!
A Tesco weboldalán már lehet regisztrálni a hamarosan induló online áruházába, a jelentkezőket pedig értesíteni fogják, mikortól lesz elérhető a lakhelyükön a szolgáltatás.
Vágólapra másolva!

"Hamarosan indul legújabb szolgáltatásunk, a Tesco online bevásárlás" - áll az áruházlánc honlapján. A szolgáltatásra regisztráló látogatókat a cég értesíti, amint a lakhelyükön elérhető lesz a szolgáltatás. Kerestük a Tesco sajtóosztályát, hogy konkrétan mikor indul a webáruház, de egyelőre nem értük el az illetékeseket. (A regisztráció egy percen belül elvégezhető.)

Az áruházlánc lépésére számítani lehetett: a Napi Gazdaság december elején azt írta, hogy az idén több nagyágyú lép be a magyar online kereskedelmi piacra. Az internetes könyvkereskedésből globális online áruházzá gyarapodó amerikai Amazon.com mellett a Tesco is megnyitja virtuális áruházát, ráadásul a Media Markt is hasonló lépést tervez. A Tesco az [origo] megkeresésére akkor azt közölte, februárban, az üzleti év lezárása után, de még 2013 első felében megnyílhat a virtuális bolt.

A hagyományos kiskereskedelemmel ellentétben az online szektor látványosan bővül: a tavalyi 16 százalék körüli növekedés után a piackutatók idén is hasonlóra számítanak, ám az előrejelzések nem számoltak az említett cégek piacra lépésével. Tavaly a teljes magyar kiskereskedelmi forgalom 2 százalékát adta az online szektor, ami 160 milliárdos forgalmat jelentett. A vásárlók legnagyobb része tartós fogyasztási, például műszaki cikkek árának összevetéséhez használja az internetet.

Palocsy Géza, az Árukereső.hu operatív vezetője december elején azt mondta, az új szereplők megjelenése miatt várhatóan javulni fog a szolgáltatás színvonala, ez pedig a piac tisztulását eredményezheti. Szerinte a nagy és ismert márkák megjelenése további széles vásárlói réteget terelhet az online kereskedelem felé, ami hatalmas előnyt jelent minden piaci szereplőnek.