A Ford autóeladásai idén túllépik majd a 2,4 millió darabot, jelentette be a cég. A táraság ezt elsősorban Fusion és egyéb hibrid modelljei iránti rekordkeresletnek tudja be, amivel megelőzi a Toyotát, és ezzel már negyedik egymást követő évben lehet a legnépszerűbb márka az USA-ban
A cég a Ford márka égisze alatt értékesített személyautóiból és kistehergépjárműveiből 388 825 darabot adott el decemberig az USA-ban, megelőzve ezzel a Toyotát.
Ezzel a Ford már negyedik egymást követő évben lehet a legnépszerűbb autómárka az Egyesült Államokban. Tavaly a teljes évben 322 521 darab Ford kocsit adtak el.
A Fusion és a hibridek iránti megnövekedett keresletnek hála, a Ford márka alatt értékesített kocsik száma 2000 óta a legmagasabb szintet érték el.
A 2012-ben ráncfelvarráson átesett Fuisonből több mint 290 ezer darabot adtak el idén az előzetes adatok szerint. A korábbi rekordszámot viszont már a múlt hónapban túlteljesítette a cég.
A hibridekből pedig idén majdnem háromszor annyit tudtak eladni, mint 2012-ben. Viszont jövőre az egyik kulcskérdés lesz, hogy képes lesz-e fenntartani ezt a Ford. Mindezt annak fényében, hogy a fogyasztási számokat augusztusban felfelé módosította a cég a C-Max típusnál. Ezt követően 2012 szeptembere óta a legrosszabb három hónapját produkálta a C-Max.
A vállalatnál persze ennek ellenére sem ülnek a babérjaikon, és jövőre 16 típus frissítést vagy bevezetést terveznek.