Mindennap műveljük, mégis van saját napja

Vágólapra másolva!
Ahogy november utolsó péntekje évek óta a Nem veszek semmit napja, úgy létezik az e-kereskedelem kiemelt dátuma: november 8-a.
Vágólapra másolva!

Ezen a héten pénteken lesz tehát a DotcommerceDay. Ez az időpont immár harmadik éve a hazai e-piac legszélesebb összefogásának számít. Idén az online kereskedelem fejlesztése érdekében az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító oldal lett az esemény szakmai támogatója.

A hazai internetes kereskedelem minden évben egyre nagyobb szeletet hasít ki a kiskereskedelmi forgalomból. A DotcommerceDay kiváló alkalom arra, hogy még többen megismerjék, hogy milyen egyszerű pár kattintással, a meleg szobából átnézni rengeteg bolt hatalmas kínálatát. Az online vásárlás során nem kell a nyitvatartási időre figyelni és könnyen meg lehet találni a legolcsóbb árakat. „Sok száz bolt és milliónyi internetes felhasználó szokásait elemezve számtalan szakmai tanáccsal tudjuk segíteni a piac ilyen kiemelkedő eseményeit. Ez a nap valóban hozzájárul ahhoz, hogy azok is bekapcsolódjanak az internetes vásárlás felemelő élményébe, akik eddig még nem tették. A vevők nagy kedvezményekkel tudnak ezen a napon vásárolni, a kereskedők pedig bemutathatják sokszínű termékkínálatukat” mondta Jenei Péter, az Olcsóbbat.hu portálvezetője.

2011-ben az első DotcommerceDay mögé felsorakozott szinte a teljes e-kereskedelmi iparág: egy napig közel 400 webshop kínált egyedi kedvezményeket, köztük a Bookline, az Extreme Digital, a T-Mobile, a Praktiker, a Netpincér és az easyJet. 2013-ra pedig hatalmasat nőtt a mozgalom. Az Olcsóbbat.hu, vezető ár-összehasonlító portál az együttműködésnek köszönhetően idén az esemény szakmai partnere lett. Szintén ebben az évben lett Lilu – az X-faktor műsorvezetője és hazánk egyik legsikeresebb divatbloggere – a mozgalom arca, azaz az Internetes Vásárlás Nagykövete.

A rendezvény kezdeményezője és szervezője, a Neo Interactive idén megújította a mozgalom központi weboldalát, emellett Facebook-alkalmazással is jelentkezik, amelyben termékakcióról szóló értesíthető állítható be különböző kategóriák alapján. Ebben az évben az esemény Facebook oldala is nagyobb hangsúlyt kap, nyereményjátékkal is kedveskednek a lájkolóknak.