Gyakornok a pácban! – megújult a Vatera

Megújult a Vatera
Vágólapra másolva!
Különleges kampánnyal mutatja be az érdeklődőknek megújult honlapját a Vatera. Te vajon megtalálod a száj formájú kanapét?
Vágólapra másolva!

Ötletes kampányt indított a Vatera online aukciós oldal azzal a céllal, hogy bemutassa felhasználóinak a megújult felületet és az új arculatot. A legfrissebb reklámfilmjükben egy bajba jutott gyakornok panaszait hallgathatja meg a néző, akinek a „zseni” főnöke kitalálta, hogy az új videóhoz mindent a Vateráról kell beszerezni, még a kamerát és az ahhoz tartozó akksit is. A srác láthatóan kétségbe van esve, hiszen ezeket a tárgyakat egytől egyig neki kellene megtalálni. Ehhez természetesen a mi segítségünket kéri, ha megtaláljuk az oldalon a száj formájú kanapét, a 36-os piros női csizmát, a futógépet vagy a fémszíjas férfi karórát, a tíz szerencsés nyertes egyikévé válhatunk. A nyereményjáték során ugyanis 10x100 ezer forintot sorsolnak ki. (Tárgyanként 1x100 ezret.) A játékban november 18-ától december 15-éig bármikor részt vehetünk.

A Vatera egyébként nagyon igényes dizájnra váltott, szép narancssárga logóval, átlátható menürendszerrel, csinos betűtípussal. Ezekre a változásokra már nagyon nagy szükség volt, tekintve, hogy az előző logó nagyjából olyan volt, mintha az egyik „töltsd le a legmenőbb csengőhangot a telefonodra a 234gjk kóddal” típusú reklámba szánták volna. Egy dologba azért mégis belekötnénk, mégpedig abba, hogy ez a szín és dizájn erősen emlékeztet bennünket az Apród oldalára, sőt a Jófogáséra is. Kötelező lett a narancssárga? Bár a három online kereskedőoldalnak némileg eltér a működési mechanizmusa, azért tudnánk párhuzamokat vonni köztük.

Bakos Csenge M.

Az írás eredetileg a Reklámklubon jelent meg.