Cadillacbe ültetnék a kínaiakat

Vágólapra másolva!
Háromszorosára emelné a Cadillacek értékesítését a General Motors Kínában. Az autógyártó ezzel együtt nem kíván csupán a jelenleg legnagyobb luxusautó piaccal rendelkező Kínára fókuszálni, véleményük szerint egy sikeres luxusmárka felépítéséhez nemzetközileg is meghatározónak kell lenni.
Vágólapra másolva!

Erőteljes terjeszkedésbe kezdene a General Motors a kínai piacon, mely főleg a Cadillac márkájú autók előtérbe helyezését jelentené. A vállalat 30 ezer Cadillacet értékesített 2012-ben, idén viszont 50 ezer autó eladását tervezi az országban, amit 2016-ra egészen 90 ezer eladott autóig emelne a GM.

Ezzel együtt az autógyártó nem csak a kínai piacon szeretné emelni az eladott Cadillacek számát. Az USA-ban például további növekedésre számít a GM, mely a január-február hónapban mért 32 százalékos növekedési ütemet is meghaladhatja.

A GM alelnöke Bob Ferguson szerint kiemelt fontosságú, hogy olyan termékeket tudjanak előállítani, melyek nem csak adott régióban, hanem globális szinten is elismertek. Az alelnök szavait alátámasztja, hogy az amerikai fogyasztók között végzett felmérés szerint 56 százalék, míg a kínai piacon elvégzett felmérés alapján a fogyasztók 70 százaléka vásárol olyan luxusautót, mely egy nemzetközileg is elismert, és széles körben forgalmazott gyártóhoz tartozik.

A Cadillacek közül elsősorban a CTS-ek értékesítése lehet erős a következő években, viszont a típus gyártására alkalmas gyárat a GM nem tervez építeni Kínában, ahol az XTS-ek összeszerelését végzik. A tervek között egyelőre az ATS-ek gyártására alkalmas üzem felépítése szerepel.

Az árfolyam a gyenge nemzetközi hangulat következtében tegnap záró ára közelében mozog, ami összességben kedvezőnek értékelhető.

A General Motors árfolyama (NYSE)

Forrás: [origo]