Nem tarthatók fenn örökké a Wizz Air promóciós árai

Váradi József, a Wizzair fapados légitársaság vezérigazgatója irodájában egy interjú után 2009. november 4-én
Vágólapra másolva!
Meglepte a Wizz Air vezérigazgatóját, hogy a Malév helyett nem indult új nemzeti légitársaság. Váradi József szerint a Malév kiesése miatt csak kismértékben csökken a Liszt Ferenc repülőtér jelentősége - írja a szombati Népszabadság.
Vágólapra másolva!

Meglepte Váradi Józsefet, a Wizz Air diszkont légitársaság vezérigazgatóját, hogy a Malév úgy állt le, hogy nem veszi át a helyét egy új nemzeti légitársaság. A Wizz Air alapítója a Népszabadság szombati számában megjelent interjúban azt mondta: a piaci szereplők nagyrészt ki tudják majd tölteni az így kieső kapacitást.

"Az utolsó néhány hetet leszámítva nem gondoltam volna, hogy így áll le a Malév. Azt hittem, kész terv van egy új nemzeti légitársaság beindítására" - mondta az interjúban Váradi József. Mint mondta, a Malév komoly tranzitforgalmat bonyolított le, és a leállással ez eltűnt. Az átszálló szerepet más repülőterek veszik át, de a piac be fogja tölteni a kialakult kapacitáshiányt. Szerinte csak kismértékben és csak a tranzitforgalom vonatkozásában csökken a Liszt Ferenc repülőtér jelentősége.

Arra a kérdésre, hogy miért nem hozták nyilvánosságra Oszkó Péter volt pénzügyminiszter pozícióját a társaságban, a vezérigazgató azt felelte, hogy soha nem jelentettek be új igazgatósági tagokat a nyilvánosságnak, a megfelelő hatóságoknál megtörtént a bejelentés.

Váradi József elmondta, hogy Oszkó Péter a Wizz Air Holding Plc. igazgatóságának tagja, jogilag nincs kapcsolatban a Wizz Air Hungary légitársasággal. Szakmai háttere, régiós tapasztalata, pénzügyi ismeretei alapján esett rá a választás - tette hozzá. A vezérigazgató az interjúban azt mondta: a promóciós árak nem tarthatók fenn örökké, és a piac be fog állni egy egyensúlyi szintre.