Kétmilliárdos pályázatot írt ki az állam agrármarketingre

Vágólapra másolva!
Gyorsított pályázaton, január 9-ig indulhatnak cégek az Agrármarketing Centrum tenderén. A kétmilliárdos pályázat egy keretmegállapodás, amelyben két évig lehet az agrármarketing-tevékenységet szervezni.
Vágólapra másolva!

Január 9-ig lehet jelentkezni arra a kétmilliárd forintos marketingtenderre, amelyet az Agrármarketing Centrum írt ki szilveszterkor kampányainak tervezésére és kivitelezésére - írta a Napi Gazdaság.

A lap szerint a nyertessel két évre kötnek keretmegállapodást. A beszerzés becsült értéke 750 millió forint, ami a teljesítés során még 180 százalékkal, 1,35 milliárd forinttal emelkedhet. A december 31-i hirdetmény után január 9-én lezárnák a pályázatot, és már a hónapban eredményt hirdetnének.

Az Agrármarketing Centrum a gyorsított eljárást a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegy kampányával indokolta, a médiafoglalást ugyanis január 31-ig meg kell kezdeni. A Centrum szerint a keretmegállapodásos rendszer előnye, hogy így nem kell minden kampányra külön tendert kiírni, így gyorsabban reagálhatnak majd az olyan esetekre, mint amilyen a németországi "uborkavész" is volt.

A nyertesnek várhatóan évente mintegy tíz belföldi kampányt, illetve külföldi élelmiszer-promóciót kell szervezni, a szerződések átlagos értéke 30 millió forint - írta a Napi Gazdaság.