Pénzt bukhatnak a nyertes pályázatuk hirdetéséről megfeledkező cégek

Vágólapra másolva!
A társadalmi nyilvánosság biztosítása és a pályázati pénzek útjának folyamatos kommunikációja nélkül akár a teljes támogatási összeget elveszíthetik a pályázók - állította egy szakszövetség.
Vágólapra másolva!

A Magyar Dissszeminációs Szövetség szerint a nyertes pályázó akár azt is megkockáztathatja, hogy az elnyert támogatási összeget mégsem fizetik ki neki, ha elmarad a pályázati folyamat kötelező kelléke, a pályázat kommunikációja.

A teljesítés mellett érdemes arra is figyelmet fordítani, hogy kihasználják a cégek a hatékony projektkommunikáció előnyeit, hiszen ez így akár a piaci pozíció erősítésére és népszerűsítésre is alkalmas lehet - állította a szövetség.

Az Új Széchenyi-terv a közelmúltban, bővített formában megjelent arculati kézikönyve változást hozott az uniós projektek eddig megszokott kommunikációs rendszerében. Az új stratégia egységesítette a pályázati csomagokat, és beemelte a korábban nem szabályozott vagy egyáltalán nem használt elemeket is, amit minden nyertesnek ismernie kell.

Ezek közé tartozik többek között a társadalmi nyilvánosság biztosítása, ami a pályázati folyamat kötelező kelléke. Amennyiben elmulasztják, a nyertes pályázó azt is kockáztatja, hogy nem jut hozzá a korábban elnyert támogatási összeghez.