Egyre több régiós magyar áru a Tesco polcain

Vágólapra másolva!
Dél-dunántúli áruházaiban növelte a magyar termékek számát a Tesco. A környékbeli beszállítóktól több mint száz féle termékkel színesítik a kínálatot.
Vágólapra másolva!

Április 4-től 25 új regionális beszállító több mint 100 terméke kapható a pécsi, szekszárdi és kaposvári Tesco áruházaiban, az országos választékon túlmenően - olvasható az áruházlánc közleményében. Az új termékeket kivétel nélkül a régióban működő kis- és középvállalkozások állítják elő. Olyan specialitások is szerepelnek közöttük, mint a sajtos túra felvágott, a lókolbász, a különböző házi tészta- és lekvárfélék, vagy a magyaros rozsos kenyér. A mostantól elérhető új hazai termékek között több olyan termék - többek között a régió 24 fajta bora és többféle pécsi pékáru - is szerepel, amelyek az ország összes Tesco áruházában kaphatóak.

A Tesco-Global Áruházak Zrt. jelenleg közel ezer magyar beszállítóval áll kapcsolatban, s hogy bővítse a kört, 2009 novemberében párbeszédsorozatot kezdeményezett a helyi közösségek gazdasági szereplőivel. A vállalat elsőként Hajdú-Bihar, Borsod-Abaúj-Zemplén és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyékből hívott meg lehetséges beszállítókat arra a Debrecenben tartott fórumra, ahol a kis- és középvállalkozások bemutathatták cégüket, termékeiket és termelési kapacitásukat. Az első fórumnak köszönhetően már 15 regionális beszállító partner mintegy 52 terméke kapható a kelet-magyarországi régió Tesco áruházaiban. A következő fórumot tavaly júniusban Sopronban rendezték meg, ahol is a Tesco képviselői négy megye, Győr-Moson-Sopron, Zala, Vas és Veszprém megye kis- és középvállalkozóival találkoztak. A párbeszéd eredményeképpen 23 új regionális beszállító több mint 80 hazai terméke kapható a nyugat-magyarországi Tesco áruházakban.

Az áruházlánc folytatja a Regionális Beszállítói Fórum programját. A következő regionális fórumra 2011. június 2-án kerül majd sor, ahol három megye, Fejér, Komárom-Esztergom és Pest megye kis- és középvállalkozóival szeretne megismerkedni a Tesco. Az áruházlánc továbbra is olyan partnereket keres, akik saját régiójuk specialitásait állítják elő és elérhetővé kívánják tenni azokat a Tesco áruházaiban is.