A BMW eladásainak szeptemberi növekedését kizárólag a brit Mini márka sikerének köszönheti a BMW: a kilencedik hónapban 24 759 Mini gépkocsit adott el, 9,5 százalékkal többet mint egy évvel korábban. A BMW márkánál ezzel szemen 1,2 százalékkal, 97 545 gépkocsira csökkent a havi értékesítési szám éves bázison, ami gyakorlatilag megállította az elmúlt hónapokra jellemző drasztikus mértékű visszaesést. Az első kilenc hónapban 15,7 százalékkal csökkentek a BMW eladásai az előző évihez képest.
A BMW értékesítési igazgatója, Ian Robertson az év hátralévő részére mérsékelt értékesítés növekedést jelez előre: "jó esély van arra, hogy a nehéz általános gazdásági keretfeltételek ellenére is mérsékelt, a 2008-ashoz képest mindössze 10-15 százalékos értékesítési csökkenéssel zárhatjuk az évet." Ian Robertson a BMW márka eladásaiban is további javulást vár, nem utolsó sorban az új modelleknek köszönhetően. Az idei első kilenc hónapban 15,7 százalékkal 939 554 autóra csökkentek a BMW csoport eladásai a tavalyi azonos időszakhoz képest, kétszámjegyű visszaeséssel a BMW és a Mini modelleknél.