Egyre sikeresebb a H&M

Vágólapra másolva!
A svédek nagy divatcége, Európa kettes számú ruházati kereskedője, a Hennes & Mauritz (H&M) 12 százalékkal növelte a forgalmát, 4,4 milliárd euróra, és csaknem 20 százalékkal adózott eredményét folyó üzleti éve első felében.
Vágólapra másolva!

A május végével zárult félév forgalma a kereskedőcég közlése szerint igazán májusban lendült fel, akkor az egy évvel korábbihoz képest 25 százalékos volt a növekedés. Az eredmény javulását segítette a dollár alacsony árfolyama, mert beszerzései egy jelentős részét ez olcsóbbá tette.

Május végén már csaknem 1600 üzlete volt a H&M-nek világszerte, beleértve a magyarországi üzleteket is. Az eltelt fél év mérlege: 59 üzletnyitás, 8 üzletbezárás. Az év végéig még 139 üzlet megnyitását tervezi a svéd textilvállalat.