Válság idején is a CIB lett az év bankja

Vágólapra másolva!
Az előző év után idén is a CIB Bank nyerte el MasterCard - Az év bankja címet, az OTP Bank második, a Raiffeisen Bank harmadik lett a versenyben. A díjról egy csaknem százfős szakmai zsűri döntött. A közönségszavazatok alapján a "legszimpatikusabb" pénzintézet az Erste Bank lett, az év bankárának pedig Balázs Lászlót a Magyarországi Volksbank elnök-vezérigazgatóját választották meg a szakma képviselői.
Vágólapra másolva!

Az idei év újdonsága az volt, hogy új kategóriában, a társadalmi felelősségvállalás területén is megmérettetek a résztvevő pénzintézetek. Hiszen ma már egyre többen vallják: a tradicionális piaci értékek mellett a felelős társadalmi magatartás is meghatározó értékmérője egy vállalat tevékenységének. - mondta Gauder Milán, a MasterCrad Europe regionális igazgatója. Ennek elbírálására a szervezők neves non-profit szervezetek képviselőit kérték fel. A díjat idén a Citibanknak ítélték oda a Raifeisen Bank és az MKB bank pályázata előtt.

A MasterCard - Az év bankja díjat 2002-ben alapították Csehországban. A program szervezője a prágai székhelyű Fincentrum pénzügyi tanácsadó cég, fő támogatója a MasterCard Worldwide. A szervezők minden résztvevő országban -- Csehországban, Magyarországon, Szlovéniában és Ukrajnában - egységesen alkalmazzák a verseny szabályrendszerét, pályázati, és szavazati metódusát. Magyarországon 2006. óta rendezik meg a MasterCard - Az év bankja versenyt.

Rokonszenvesnek tartják az ügyfelek az Erstét

A szakmai kategóriák díjait egy független, gazdasági vezetőkből, szakújságírókból és egyetemi tanárokból álló közel 100 tagú zsűri szavazás útján ítéli oda. Az év bankára díj győztesét a jelölt banki vezetők választják. Az év legrokonszenvesebb bankját a nagyközönség szavazatai alapján határozzák meg. Az idén több mint 3 000 szavazat érkezett interneten és SMS, köszönhetően a MasterCard által felajánlott nyereményeknek.

A MasterCard - Az év bankja díjat minden évben az a pénzintézet kapja, mely a zsűri döntése szerint a legjobb eredményt érte el a piaci részesedés növelése, a fiókhálózat bővítése, az ügyfélszám gyarapítása valamint a termékfejlesztés terén. A kategóriában legjobbnak bizonyuló CIB Bank a kereskedelmi banki és befektetési szolgáltatások széles skáláját nyújtja és az év elején gyorsan és viszonylag kevés problémával, eredményesen vezényelte le a pénzintézet egyesítést az Inter-Európa Bankkal.

Nálunk újdonság a csekkleolvsó masina

Az év leginnovatívabb bankja díját a gálán a K&H Bank kapta a posta csekkeket elfogadó és kiegyenlítő rendszerének bevezetéséért a CIB Bank és a Budapest Bank pályázat a K&H e-zóna terminállal amely lehetővé teszi a postai sárga csekkek automatán keresztüli kiegyenlítését. A K&H Bank anyabankja ugyanezt a szolgáltatást már több éve nyújtja Belgiumban.

A zsűri megítélése szerint a Citibank kínálta Az év folyószámlatermékét 2008-ban. A pénzintézet teljesen költségmentes lakossági folyószámlát alakított ki. Ezzel megelőzte CIB Bank és az MKB Bank által szolgáltatott folyószámlát.

Az [origo] által támogatott, Az év elektronikus banki szolgáltatása díjat CIB Bank nyerte az OTP Bank és a Citibank pályázata előtt. A Gazdasági Rádió által támogatott, Az év lakossági megtakarítási terméke Az UniCredit Bank két éves futamidejű, rugalmas betéti konstrukciója lett. A pénzintézet ajánlatával CIB Bank és az MKB Bank által kínált befektetéseket előzött meg. Az év lakossági hiteltermékét az OTP Bank kínálta ügyfeleinek. Ezzel megelőzte A CIB Bank és a K&H Bank pályázatát.