Arculatot vált a Budapest Bank

Vágólapra másolva!
Három hét alatt megújul a Budapest Bank (BB) teljes fiókhálózata. Az új fiókarculattal és a "lepkés" logóval a pénzintézet azt a belső átalakulást igyekszik tükrözni, amelynek központi elemei a lényegre törő szolgáltatások és az egyértelmű ügyfél-kommunikáció - mondta a Napi Gazdaságnak Cs. Tóth Marianna, a pénzintézet pr-vezetője.
Vágólapra másolva!

A belső folyamatokból az ügyfelek már érzékelték, hogy a Budapest Bank tavaly ősz óta egyre több lényegre törő szolgáltatással és információval, fokozottan ügyfélbarát kultúrával, érthető és egyenes kommunikációval segíti a pénzügyi döntéseket. Az átalakulás a bankcsoport leányvállalatait is érinti. Megújulnak az ügyviteli anyagok, fióki nyomtatványok, elektronikus anyagok, internetes felületek, valamint a reklámarculat.

A megújulás költségvonzattal járó elemei csupán a tervezéssel kapcsolatos és az elmúlt években nyitott mintegy ötven fiók arculati elemeinek (logó, poszterek) frissítésének költségeit érintik, mindez összességében 100 millió forint alatt marad. Az arculatváltáshoz tv-reklám, óriásplakátok, fióki poszterek is kapcsolódnak majd - ezek az éves reklámkeretet terhelik majd.

A pr-vezető szerint a korábbi arculathoz hasonlóan a bank új arculata is vegyíti a General Electric-, illetve a GE Money-elemeket (például a fehér háttér, a GE-betűtípus), valamint a Budapest Bank egyedi vizuális elemeit. Az erős tulajdonosi hátteret biztosító GE Money márkanév a 2004. tavaszi kettős logó bevezetése óta ismertté és elismertté vált Magyarországon is, a mostani új arculat is megőrzi a kettős márkanevet.

Cs. Tóth szerint a GE Money Bank név a jövőben sem váltja majd fel a Budapest Bank márkanevet, amely több mint 20 év során az egyik legismertebb és legerősebb hazai pénzintézeti márkanévvé vált. Ugyanakkor továbbra sem tűnik el arculati elemekből a GE Money: minden reklámanyagon, a fiókok arculatában helyet kap. A bank a jövőben is fontosnak tartja, hogy bemutassa nemzetközi hátterét.