Az interneten kötött utasbiztosítás azért lehet 20 százalékkal olcsóbb, mint a piacon lévő más, hasonló termék, mert a biztosító megtakarítja az utazási biztosításoknál megszokott 20-25 százalékos ügynöki-közvetítői jutalékot, és a nyomtatványköltségeket is megspórolhatja.
A Groupama Bitztosító Rt. 2006-ban 30 millió, 2007-ben 60 millió, 2008-ban 100 millió forint díjbevételre számít a neten kötött utazási biztosításokból.
A Groupama 1997 óta értékesít utazási biztosításokat Magyarországon. E termékek díjbevétele 2005. szeptember végéig elérte a 385 millió forintot, az eladott kötvények száma pedig megközelítette a 96 ezer darabot. Ezzel a hazai piacon, 2005-ben körülbelül 8 százalék részesedést szerzett a társaság.
A biztosító 2004-ben 540 millió forint díjbevételt ért el utazási biztosításokból, 2005-re várhatóan 570 millió-580 millió forint folyik be a céghez ebből az üzletágból, ami 8 százalék körüli piaci részesedést jelent a számára.