40 százalékkal nőttek az online hirdetési bevételek

Vágólapra másolva!
Folytatódik az online szegmens dinamikus növekedése a hirdetési piacon. 2005  első negyedében 550 millió 200 ezer forint nettó árbevételt realizált hirdetési tevékenységből az online piac nyolc legnagyobb szereplője. Ez a 2004 első negyedévi 388 millió 557 ezer forintos forgalomhoz képest 42 százalékos növekedést mutat.
Vágólapra másolva!

A Habostorta, a Házipatika, az Index, a Napi Online, az [origo], a Portfolió, a Ringier Online és a Sanoma Online barterektől és egyéb megbízásoktól tisztított, reklámból jövő nettó árbevételeinek összesítése adja a Magyar Online Hirdetési Indexet (MOHI).

A MOHI adatait negyedévről negyedévre adják közre, immár az ötödik alkalommal. Az online mint új médiafelület egyre kívánatosabb a hirdetőknek, hiszen a MOHI számainak növekedése folyamatosan meghaladja a hagyományos médiapiac bármelyik csoportját.