Vágólapra másolva!
A kormány múlt év december végéig adott határidőt az ÁPV Rt.-nek arra, hogy elindítsa a Mahart privatizációját, amelyet egyben, vagy részekre bontva is értékesíthet. A magánosítás feltételeiről ennek ellenére még mindig nem döntöttek. A hajózási társaság egyes elemeiért öt cég érdeklődik, köztük van a Demján Sándor irányítása alatt álló Trigránit Rt. is - írja keddi számában a Népszabadság.
Vágólapra másolva!

A lap információi szerint a Mahart Rt. egyes üzletrészeiért, illetve ingatlanjaiért a Masped Rt., a Plimsoll Kft., a német Meyer-csoport, a legnagyobb hazai közúti fuvarozónak számító Waberer's csoport és a Trigránit Rt. is versenybe száll.

A hajózási társaság vagyontárgyainak egyik legértékesebb része a Csepeli Szabadkikötő Rt., amelyet a Trigránit és a Waberer's közösen vásárolna meg. A Népszabadság úgy tudja, hogy a szállítmányozó cég kombinált vízi és közúti, úgynevezett RoRo kikötő kialakításra használná a területet, a Trigránitnak pedig ingatlanfejlesztési tervei vannak a 110 hektáros kikötőben. Demján Sándor cége egyelőre nem nyilatkozott a lapnak a kikötővel kapcsolatos tervéről.

A korábbi hírekkel ellentétben és a nagyobb érdeklődés ellenére ugyanakkor várhatóan nem a Csepeli Szabadkikötő Rt., hanem a folyamhajózással foglalkozó Mahart Dunacargo Rt. privatizációs pályázatát hirdetik meg először, bár még erre is várniuk kell a befektetőknek. A 19 géphajóból, öt önjáró hajóból és 62 üzemképes bárkából álló, 120 ezer tonna áru szállítására alkalmas flotta eladásából legkevesebb 500 millió forintot remél a vagyonkezelő - írja a Népszabadság.

Újabb millenniumi tornyot épített Szlovákiában a TriGránit/uzletinegyed/hirek/vallalatihirek/20031217ujabb.htmlNem Demjáné lett a MÁV-telek/uzletinegyed/hirek/vallalatihirek/20031211nemdemjane.html