Félmilliárdos kampány a márkás termékekért

Vágólapra másolva!
A márkatudatosság és a márkahűség erősítése érdekében az idén negyedik alkalommal óriásplakát-kampányt indít a Magyar Márkaszövetség szombaton, amelynek keretében országszerte 5100 óriásplakátot helyeznek el - derül ki a szövetség tájékoztatójából.
Vágólapra másolva!

Seres Tibor, a márkaszövetség elnökének elmondása szerint a listaáron mintegy 500 millió forintba kerülő kezdeményezés mögött 15 hazai és multinacionális napi fogyasztásicikk-gyártó cég áll.

Szellemes reklámok, borzalmas reklámokhttp://forum.origo.hu/forum?act=show&fid=26843

A kampány célja a gyártói márkák piaci jelenlétének támogatása, ugyanis a GfK Hungária felmérései szerint kirívó a különbség a hazai vásárlóerő és a márkatudatosság között. Míg a vásárlóerő több mint kétszerese a régiós átlagnak, addig az egy bizonyos márka mellett kitartó fogyasztók számaránya hazánkban a legalacsonyabb, 21 százalék, szemben a 38 százalékos régiós átlaggal.