Németországban 183 582 gépkocsit értékesítettek, ez 2,3 százalékos mínusz, de mivel a német autópiac az év első kilenc hónapjában összességében 3,0 százalékkal szűkült, a vállalat a 7,4 százalékos piaci részesedésével az elmúlt húsz év legjobb eredményét érte el. A tavalyi első háromnegyed évben az Audi piaci részesedése 7,2 százalékos volt Németországban.
Németországon kívül Európában az Audi 247 931 gépkocsit adott el, ez 7,4 százalékos növekmény. A legnagyobb piac Európában a brit volt, oda 53 765 Audit szállítottak, 23,6 százalékkal többet, mint egy évvel azelőtt. Nagy-Britanniát Olaszország, Spanyolország és Franciaország követte. Az Audi piaci részesedése Nyugat-Európában 3,5 százalékról 3,8-ra emelkedett: ez a legtöbb, amit az Audi a fennállása óta elért.
Az AUDI AG legnagyobb külföldi piaca az Egyesült Államok: 63 658 értékesített gépkocsival elérték az előző év rekordmennyiségét. Gyorsan - 14,1 százalékkal - bővült a kínai piac, 27 890 Audi márkájú gépkocsit értékesítettek a világ legnépesebb országában.
Az Audi szeptember végén 51 477 dolgozót foglalkoztatott, 195-tel, azaz 0,4 százalékkal többet, mint az előző évben. Általános jelenség, hogy a luxusautók kevésbé szenvedték meg a világgazdasági lassulást, mint az olcsóbb kategóriák.
(MTI)
Korábban:
Bővül az Audi győri motorgyára
(2002. augusztus 29.)
Termelési rekord az Audinál
(2002. január 17.)
Ajánlat: