Hipermarketben vásárolunk jégkrémet

Vágólapra másolva!
Idén is jelentősen, mintegy 10 százalékkal bővülhet a hazai, 15 milliárdos jégkrémpiac a forró nyárnak köszönhetően - írja csütörtöki számában a Napi Gazdaság. A lap összeállításából kiderül: az utóbbi években jelentősen átalakultak a jégkrémvásárlási szokások.
Vágólapra másolva!

A vásárlók egyre inkább a hipermarketekben vesznek jégkrémeket, így a gyártók legjövedelmezőbb termékei, az úgynevezett impulzus-termékek értékesítése folyamatosan visszaesik. A "meglátja, megkívánja, megveszi" folyamatra épülő eladások csökkennek, mert a vásárlók ritkábban keresik fel az értékesítési pontokat a hipermarketek térhódítása miatt. Az impulzus-termékek négy éve még a piac 36,1 százalékát jelentették, míg most ez az arány 17,1 százalék.

A lap összeállításából kiderül: Magyarországon az Unilever a piacvezető, míg a Schöller a második a jégkrém-piacon.

(Üzleti Negyed)