Melegeket célzó online kampányba kezdett egy óvszergyártó

Vágólapra másolva!
Magyarországon elsőként melegeket célzó internetes kampányba kezdett a Durex. Az Egyesült Államokban a '90-es évek elején jelentek meg először a melegeket célzó termékek hirdetései, és mára ez a piac olyan jelentőssé bővült, hogy külön erre szakosodott piackutató cégek is működnek.
Vágólapra másolva!

A Durex óvszergyártó online kampányba kezdett meleg közönséget megcélzó weboldalakon, így a Durex az első olyan nemzetközi cég, amelyik Magyarországon a melegeket kívánja megszólítani internetes reklámüzenettel. A cég Top Gel nevű termékének kampánya 2002. március 4-én indult a Habostorta melegrandi.hu társkereső oldalán, valamint a gay.hu és a pride.hu oldalakon.

A kampány úttörőnek számít a hazai piacon, hiszen Magyarországon eddig még nem volt látható olyan hirdetés, amely erre a célcsoportra fókuszált volna. A nemzetközi trendek ismeretében azonban egyre nagyobb szerepet kaphat a médiatervezésben ennek a rétegnek a hatékony elérése is. Jó példa erre, hogy az Egyesült Államokban a '90-es évek elejétől egyre gyakrabban jelennek meg az indirekten vagy direkten a melegeket célzó termékeket és szolgáltatásokat népszerűsítő reklámok. Olyan világmárkákat hirdettek már kifejezetten melegek részére, mint az Absolut Vodka, a Levi Strauss, a Calvin Klein vagy a Remy-Martin Cognac. A "meleg piac" fontosságát jól mutatja, hogy külön erre a területre szakosodott piackutató cégek is működnek már.

(Üzleti Negyed)

Ajánlat:

Durex