Az amerikai kereskedelmi minisztérium szerdai adatai szerint 2001 utolsó három hónapjában az előző negyedévről 34,4 százalékkal, az előző év azonos időszakáról 13,1 százalékkal 10,043 milliárd dollárra nőtt az online fogyasztói értékesítés. A harmadik negyedévben alig 0,2 százalékkal emelkedett az internetes kiskereskedelmi forgalom; értéke akkor 7,473 milliárd dollár volt.
A negyedik negyedévi elektronikus értékesítés 10 milliárd dollár feletti értéke is azonban alig 1,2 százaléka volt az időszak teljes, 860,83 milliárd dolláros kiskereskedelmi eladási értékének. A tavalyi év egészében is csak 1,0 százalék volt az internetes értékesítés aránya a teljes amerikai kiskereskedelmen belül a 2000-ben mért 0,9 százalék után.
(MTI)
Korábban:
Egyre több cég bízik az internetben
(2002. február 12.)