Irodai adminisztrációs munkalehetőségek Székesfehérváron

Vágólapra másolva!
Az adminisztrációs pozíciókat előszeretettel pályázzák meg az álláskeresők Székesfehérváron is. Ezek a munkakörök ugyanis általában kényelmes irodai környezetben, kedvező munkaidő mellett kínálnak elhelyezkedési lehetőségeket. A következőkben bemutatjuk az adminisztrációs munkák legfontosabb jellemzőit, továbbá szót ejtünk a székesfehérvári lehetőségekről is!  
Vágólapra másolva!
Forrás: Freepik.com / Szekesfehervarallas.Hu

Az adminisztrációs állások feladatköre

Egy adminisztrációs munkatárs széleskörű és változatos feladatokat lát el irodai környezetben. Többek között számos dokumentációs felelőssége van: adatokat, dokumentumokat, űrlapokat és más irodai anyagokat kell kezelnie, illetve archiválnia. A kapcsolattartói feladatok szintén egy fontos részét képezik a munkájának, amelyek során fogadja a bejövő hívásokat és telefonokat, megválaszolja az esetleges kérdéseket, vagy adott esetben továbbítja a megkeresést az illetékes kolléga számára.

Az adminisztrációs feladatkörbe ezek mellett különböző szervezői tevékenységek is beletartoznak. Az egyes találkozók, megbeszélések és események koordinálása, ütemezése és előkészítése általában mind-mind az adminisztrációs munkatárs felelőssége. Felelőssége továbbá az irodaszerek kezelése is, beleértve azok megrendelését, nyilvántartását és olykor karbantartását is.

Mindezek mellett pedig adatbeviteli és adatfeldolgozással kapcsolatos feladatokat is végez, illetve tevékeny részt vállal az egyes futó projektek adminisztratív támogatásában. Összességében tehát sokoldalú feladatkörével jelentősen hozzájárul az iroda hatékony működéséhez és a mindennapi teendők zavartalan lebonyolításához.

Elhelyezkedés adminisztratív munkakörökben Székesfehérváron

A székesfehérvári álláskínálatban meglehetősen gyakran lehet találkozni adminisztratív típusú állásokkal. Így van ez a SzekesfehervarAllas.hu esetében is, ahol az irodai adminisztrátor munkakörök mellett különböző ügyintézői, szakmai asszisztensi és irodavezetői álláslehetőségek is elő szoktak fordulni: https://szekesfehervarallas.hu/allasok/adminisztracio-irodai-munka.

Ezen pozíciók jellemzője, hogy az adminisztratív teendőkön túl az egyes szakmai területekhez kötődő feladatokkal is kiegészülnek. Egy pénzügyi asszisztensnek például feladata lehet a számlázás és a házipénztár kezelése, míg egy kereskedelmi ügyintéző az árajánlatok összeállításában, ártárgyalások lebonyolításában játszhat fontos szerepet.

Az ilyen jellegű állások esetében gyakran elvárás a releváns felsőfokú végzettség megléte, ugyanakkor az általános irodai adminisztrátori munkák jellemzően már középfokú végzettség (érettségi) birtokában is jó esélyekkel megpályázhatóak. Emellett fontos még a felhasználói szintű számítógépes ismeret, különös tekintettel az MS Office programokra. Olykor pedig, ha az adott cég nemzetközi környezetben is tevékenykedik, a tárgyalóképes idegennyelv-tudás is megjelenhet az elvárások listájában. Ami a személyes tulajdonságokat illeti, általában a precizitás, a pontosság, a kiváló kommunikáció és az erős problémamegoldó képesség bír kiemelt fontossággal.