A Sony eddigi legnézettebb online filmje lett Az iInterjú. Az észak-koreai diktátor meggyilkolásával viccelődő vígjáték december 24-én jelent meg, és két nap alatt 2,5 millió néző töltötte le a produkciót, ami így több mint 15 millió dolláros bevételt hozott a vállalatnak.
A produkciót korábban szerették volna bemutatni, de a film híre felbőszítette Észak-Korea vezetését: a bemutató híre után a Béke Őrzői nevű hackercsoport támadások sorozatát indította a mamutcég ellen, aminek során bizalmas információkat - forgatókönyveket, stáblistákat, belső e-maileket - szereztek meg.
Phenjan ugyan tagadja, hogy köze lenne az akcióhoz, de az FBI biztos benne, hogy a kommunista kormány áll a hackertámadás mögött
Az ellopott adatok és az amerikai forgalmazókat érő fenyegetések miatt a Sony először elállt a film vetítésétől, karácsonykor viszont nyilvánosan és online is bemutatta Az interjút, amit VOD-formátumban már 6 dollárért meg lehet nézni a neten, írja honlapján a Reuters.
A mozikban játszott verzió alig 3 millió dolláros bevételt jelentett a Sonynak, talán az ünnepi időzítés miatt, vagy, mert az amerikai nézők komolyan vették a moziknak címzett fenyegető üzeneteket.
A film története szerint két amerikai műsorvezető (Seth Rogers és James Franco) utazik Észak-Koreába, hogy interjút készítsen Kim Dzsong Unnal. A CIA él az alkalommal, és megpróbálja beszervezni a celebeket, hogy végezzenek a diktátorral.