Férfiak melltartóban

Vágólapra másolva!
Vágólapra másolva!

Két hét alatt 1,5 millió dolláros bevételt produkált Hongkongban egy hazai film, a La Brasserie (Juet sai ho bra) című vígjáték. Az alaphelyzet a nemek harcának ősrégi témáját mai viszonyok közé helyezi: egy japán melltartógyártó cég kizárólag nőket alkalmazó hongkongi leányvállalata felbérel két férfit, Johnny-t (Lau Csin-vang) és Wayne-t (Louis Koo), hogy segítsenek a tökéletes melltartó megtervezésében. Ehhez a két jómadárnak saját bőrén kell megtapasztalnia, milyen érzés, ha valakinek melle - illetve melltartója - van. Kalandjaik során Johnny és Wayne nemcsak számtalan nővel kerül kapcsolatba, de feminin énjével is. Megtanulják tisztelni a női nemet, közben pedig meghódítják a cég két vezető alkalmazottját.

A komédia fő vonzerejét a férfiak melltartóba bújtatásában rejlő gegek kiaknázása mellett a két férfi röntgenlátó képessége adja, amelynek segítségével levetkőztetik szemeikkel az utcán járókelő hölgyeket - hongkongi filmes standardokkal mérve ez merésznek számít.