50 éves a keleti blokk legendás dzsipje – UAZ-469 galéria
Sokan a seregből ismerik a parancsnoki UAZ-t, de erdőn-mezőn, sőt, Badacsonyban még hegyi taxiként is szolgált.
Sokan a seregből ismerik a parancsnoki UAZ-t, de erdőn-mezőn, sőt, Badacsonyban még hegyi taxiként is szolgált.
Jégen autózni többnyire veszélyes, kivéve ha méteres a jégpáncél alattunk, és a Bajkál-tavon próbáljuk.
Az UAZ a szívátültetés után a legszigorúbb károsanyag-kibocsátási normákat is nevetve teljesíti.
A katonaságból ismert 469-esnek egy orosz formatervező készítette el a modern változatát.
ARO, Niva, UAZ és társaik – kemények voltak, de nem vezethette őket akárki. Körkép a szocializmus hírhedt terepjáróiról.
A szovjet rádiós kocsin múlt az egész sereg sikere.
A modernizált Patriot ára Oroszországban hárommillió forinttól indul.
Rég véget ért a hidegháború, de a parancsnoki UAZ él és virul, sőt feljavítva nemsokára visszatér Magyarországra. Kipróbáltuk a régi-új Huntert.
A Trabantot kipécézték az NSZK-sok, a Daciák mentek vissza a feladóhoz, a Zastavák sorsát pedig a délszláv háborúk pecsételték meg. Nem sok jót hozott a rendszerváltás a keleti blokk elavult gyárainak.
Farönköket szállítani egy ZIL-lel: lehet ebből videojátékot gyártani? Igen, elég addiktív, és veszik is, mint a cukrot.