A klasszikus családi autók utolsó bástyája - Mazda6 Sport Combi G194 AT teszt
Nem a legmodernebb ugyan a Mazda6, de sokaknak épp a megbízhatósága és klasszikus műszerfala miatt ér aranyat.
Nem a legmodernebb ugyan a Mazda6, de sokaknak épp a megbízhatósága és klasszikus műszerfala miatt ér aranyat.
Nem a legmodernebb ugyan a Mazda6, de sokaknak aranyat ér a megbízhatósága és klasszikus műszerfala.
Nincs olcsóbb autó Volkswagen-technikával, mint az új Fabia Go. Megnéztük, mit jelent 2022-ben a fapadosság.
Nincs turbó és hibrid hajtás, így kevesebb a hibalehetőség. Vajon más erényeket is tartogat még a Mazda CX-5?
Kipróbáltuk az új, szívómotoros, hátsókerék-hajtású Toyota GR86-ot, amelyet el is kaszálnak az uniós normák.
Szívómotorral és hátsókerék-hajtással indul utolsó rohamra a Toyota sportkupéja.
Kevésbé erős a szívómotor, de óriási előnye az olcsó szervizelés. Mely márkák kínálnak még ilyet, és mennyiért?
Sima benzinesként 1,2 millió forinttal olcsóbb a Yaris Cross, és vezetni sem rossz. Ám az éremnek két oldala van.
Különleges szériával kerül reflektorfénybe a Mazda MX-5, az egyik utolsó szívómotoros, kézi váltós élményautó.
SUV-os formái és fotelszerű ülései miatt sok hibát megbocsátunk a Citroën C3-nak. Vajon elég bele a szívómotor?