Az én autója - BMW 320d Touring

Vágólapra másolva!
A kétliteres dízelmotor hajtotta új 3-as limuzin kipróbálása után egyemberként örültünk, a még újabb kombi tesztelését követően pedig én legalábbis odaítéltem volna első Év Autója-díját a BMW-nek.
Vágólapra másolva!

Autósmozi: BMW 320d Touring

Tudom, az én hibám, munkahelyi ártalom, de egyre kevesebb az olyan autó, amelyre tesztelését követően komolyabb fenntartások, kompromisszumok nélkül rábököm: aha, kéne, így, ahogy van, saját használatra, a mindennapokra, simán. A negyedik generációs BMW 320d Touring ilyen. Persze ez tök lényegtelen, mégis kikívánkozik, mert csak. Mert annyira jó kocsi. És annyira fel nem foghatom, miért nem lehetett oda, a BMW-nek első Év Autója-díját, neki.

Oké, hogy prémium a kategória, hogy drága, hogy az átlagfelhasználónak elérhetetlen, megfizethetetlen, de akkor is. Pláne úgy, hogy ha sokan azt mondják, na ja, ennyi pénzből, ennyi pénzért könnyű ilyen parádés technikát és dizájnt összehozni... Hát nem. Rengeteg személygépjármű kapható ekkora összegért, és a többség meg sem közelíti a BMW-színvonalat. Valamit nagyon tudnak ezek a bajorok. A limuzin és a kombi kipróbálását követően ez a véleményem, punktum. De vesszünk el kicsinyt a részletekben.

A hatos és a hetes abszolút réteg- és luxusautó, az ötös is az a méret- és vívmánycsomag, amelynek birtoklása csak relatíve keveseknek adatik meg. Az egyes és a hármas sorozat az, amelyre még a legkomolyabb esélye van a népeknek. És hát az új hármas kombiváltozata ősszel debütált Frankfurtban, és szebb, mint valaha, meg sportosabb, meg minden.

Az A oszlopig megegyezik négyajtós testvérével, onnét meg látszatra a tetőív lefelé, az övvonal fölfelé igyekszik, majd találkozik egy felettébb gusztusos hátsóban. Még jó, hogy a lámpatestekbe bele lehet kötni, haha, a kedves mérnökemberek igazán rajzolhattak volna valami remekebbet. Mintha megelégedtek volna azzal, hogy csak az előd szintén nem túl frappánsra sikeredett farát übereljék, és az elég. Hát, végül is nem csúnya - ismétlem, hangsúlyozom, pusztán a lámpákról beszélek.

Mert különben gyönyörű a puttony, az egyik, ha nem a legszebb kombivá varázsolva a hármas bömöst. Én, aki egyáltalán nem rabja a csomagbarát autóknak, rendre azon kaptam magam, hogy nézem hülyén a fenekét, csodálom, ízlelgetem, simogatom. Csak szemmel, ha már jól összepiszkítottam. Hogy egy Logan több pakkot nyel el? És akkor mi van? Semmi nem van.

Forrás: [origo]

Több és nagyobb képért tessék kattintani!

Mondom, szerintem tophármas ő a sportkombik nem létező versenyében. Nekem még az Alfa 156 SW jön be nagyon, aztán meg tán a Mazda6, a Renault Laguna, az új Saab 9-3 és az Audi A4 hasonló verziója rúg labdába, és akkor majd' minden nagy és jeles autógyártó nemzet egy-egy képviselője kiemeltetett, hurrá.