BMW 501 V8 veteránteszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/19
Itt nincsen, de később az 502-esekhez már alapból járt a ködlámpa, a sárvédők alsó sarkáraForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/19
Akkoriban nem voltak szokatlanok az ilyen pici lámpák, a lökhárítók anyaga könnyűfémForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/19
Nagyok az üvegfelületek, mindenfelé jó a kilátás, az ajtókat az oldalütközések ellen megerősítettékForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/19
Az 501-esben még csupasz vas a pult, az 502-eseké már faborítású. A gyártási ciklus végére a padlóra költözött a váltókarForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/19
A kilométerórán bejelölték a kapcsolások maximumát is: az egyes 40-ig, a második 70-ig, a harmadik pedig 110 km/h-ig húzatható. Balra az olajnyomás és vízhőfok, jobbra a tankszint mutatójaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/19
Egy német börzéről való a rádió, korhű darab és működik isForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/19
A kesztyűtartó is masszív krómkeretes, a kapaszkodó külön látványelemForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/19
Könnyen mozognak a pedálok, a fék és kuplung vészesen közel van egymáshozForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/19
Nem csak a márka első V8-as modellje volt, de a II. világháború utáni német autóipar első nyolchengerese isForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/19
90 fokos a hengerszög, a későbbi kiadásokba a Solex helyett Zenith karburátort szereltek. Az átlagfogyasztás 14,0 l/100 kmForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/19
15 colos abroncsokon gurul, a fehér falúak felárasak voltakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/19
A 70 literes tankot biztonsági okokból a hátsó tengely fölé tették; jól látszik az autó hasa alatt hosszában futó torziós rugóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/19
Talán ebből a nézetből a leginkább egyértelmű, honnan is származik a Barokk Angyal becenévForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/19
Sok a króm, a különálló index is elegáns krómléc végén trónolForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/19
Alacsony a perem, könnyű a pakolgatásForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/19
Egymással szembe nyílnak az ajtók. Előre és hátra is könnyű a beszállás, pazar a helykínálatForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/19
Itt valóban elfér három felnőtt, a lábtér is nagyszerűForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/19
Nem csak a kárpit mintázata, de az ajtó formája is a hintókéra emlékeztetForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
19/19
Jó terpeszkedni a testes epedás üléseken, csak a támlák állíthatókForrás: Retro Mobil