KMZ Dnyeper K-750M (1969) veterán teszt

Forrás: Retro Mobil
1/18
Alapból oldalkocsival adták, de szólóként is használható volt. Kitámasztó állvány nem járt hozzá, a helye azért megvanForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/18
A K-750-eseket a szovjet rendőrség is használta. Ezt a példányt hátramenetnél nem kell tologtaniForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/18
Talppal és sarokkal is lehet kapcsolni, a fazékforma a légszűrőházForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/18
Oldaltszelepelt: így lehet szelephézagot állítaniForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/18
Itt még olajjal átitatott lószőr szűri a levegőtForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/18
Itthon nem volt típusengedélye, a kevés behozott példányt ezért már a 70-es években is Uralként vizsgáztattákForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/18
A gondola kereke és rugója csereszabatos a motoréval, itt nincs fékForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/18
Kényelmesek és nagyok az ülésekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/18
Alapból járt hozzá lábrács, a kapaszkodó jól jön zötykölődéskorForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/18
Néhány kisebb csomag elfér a háttámla mögötti tárolóban. Kívül pótkereket hordForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/18
Három ponton csatlakozik a csónak, az elsővel állítható az összetartás, a középsővel a dőlésszögForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/18
Az oldalkocsi saját lengőkaron rugózikForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/18
Rövidebb, halfarkú és hosszabb szivarvégű kipufogókkal is szerelték, fogyasztása 6,0 l/100 km körüli. Alacsony kompressziója miatt 76-os benzinnel is elketyegForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/18
Félig nyitott burkolatú a rugóstag, a korábbiakon kisebb átmérőjű és zárt voltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/18
Kellemesen nagy a tankba mélyített, zárható szerszámdobozForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/18
Az órán az fokozatokhoz ajánlott sebességtartományt is megadták, a piros lámpácska a töltésvisszajelzőForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/18
A bal szektoron kapott helyet az előgyújtás szabályozója, a kürtgomb és fényváltó isForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/18
A gyenge tömítések, és a pontatlan megmunkálások miatt gyakoriak az olajfolyások, de ezek egy része kis munkával megszüntethetőForrás: Retro Mobil