Pusztító erejű, turbós terepjárót faragtak a Lada Nivából

lada niva
Vágólapra másolva!
A tuningolt orosz autó komoly meglepetésekre lehet képes a gyorsulásával.
Vágólapra másolva!
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva

Egy klasszikus autókra szakosodott angol hirdetési oldalon tűnt fel a képeken látható 2004-es Lada Niva, amely a brutális teljesítményű motorjához méltó megjelenést kapott.

lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva

A görög tulajdonos által 31 ezer fontért (14 millió forint) kínált terepjáró fekete fényezése, 22 colos könnyűfém keréktárcsái, 245/30-as gumiabroncsai, sötétített irányjelzői, LED-es fényszórói már sejtetik, hogy nem egy átlagos Nivával van dolgunk, pedig

a lényeg a motorháztető alatt található.

lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva

Az 1,7 literes, gyárilag mindössze 83 lóerős Lada-motort 1,8 literesre fúrták fel, és egy turbófeltöltőt, valamint töltőlevegő-hűtőt is tettek rá verseny motorvezérléssel, amitől a teljesítménye az eredeti többszörösére nőtt.

lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva

Lpg-gázzal hajtva 175, 95-ös benzinnel 210,

versenybenzinnel/metanollal pedig állítólag 300 lóerő jön ki a négy hengerből,

amit az összkerékhajtásnak köszönhetően vélhetően az aszfaltra is képes levinni a Niva.

lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva
lada niva

Terepezni persze nem ajánlott az ültetett futómű és a peres utcai sportgumik miatt, bár a felező rendelkezésre áll. A megállásról elöl 30 cm átmérőjű, lyuggatott Brembo tárcsák gondoskodnak Porsche féknyergekkel, de hátul is tárcsafékekre cserélték a dobokat.