Budapesttől Rómáig egy tank benzinnel - Ford Galaxy 2.5 FHEV teszt

Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Szokatlan jelenség egy igazi egyterű a sok (hétülésesként jóval szűkebb utasterű) SUV között. Hibridként csak fronthajtású lehet, a kifutó dízelek között akadhat még raktáron egy-két 4x4-es
Vágólapra másolva!
Egy elmúlóban lévő kategória, az egyterűek egyik utolsó képviselője a jókora Galaxy, pedig sok gyerekkel nehéz komfortosabb járművet találni a piacon. A hagyományos dízelt idén törölték a kínálatból, így jobb híján Toyota-féle full hibrid hajtással teszteltük, és meglepődtünk a városon kívüli fogyasztásán – miként a hiányos szerszámkészletén is.
Vágólapra másolva!

Képzeletbeli főhősünk túl van a régi VW Golf GTI-n, a Mazda MX-5-ön, az utóbbi években egy Focus ST-t hajt. Megy is rendesen, de persze egy RS lenne az igazi, csak hát aranyárban mérik. Még arról is sikerült meggyőznie az asszonyt, hogy a második gyerekkel is jó az ST, mert biztonságosan lehet vele előzni főúton meg amúgy is van rajta négy, sőt pontosabban ajtó. Aztán jött a meglepetés, a harmadik baba és a dilemma: mi a kénköves mennykőt vegyen az ember ennyi főre? Meg kell súgnunk, hogy olyan megoldás, amivel egy benzinvérű minden téren elégedett lesz, nem létezik.

Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)

Három vagy több gyerekkel csak unalmas egyterűeket, kompromisszumos méretű SUV-okat és teherszállítóból faragott csapatszállítókat lehet találni a földközeli árkategóriában. Nincs más választása hősünknek, mint átállítani a preferenciákat, felnőni végre, aztán beleülni egy praktikus buszlimuzinba (és abban bízni, hogy lesz majd mód tartani mellette egy játszós autót is). Erre sem lesz mód amúgy sokáig, a Galaxy ugyanis egy kihalófélben lévő kategória egyik utolsó bástyája. Nagy egyterűből eddig se volt sok, idén év elején pedig a VW Sharan/Seat Alhambra párost is kivégezték.

Előny és hátrány is, hogy korosodik

Évekkel korábban magas hőfokon kimosták a franciák Renault Espace-t és alaposan összement, a Stellantis csapatszállítóiban furgon sofőrjének érzi magát az ember (nem is beszélve arról, hogy már csak elektromosként kaphatók), így aztán a Fordnak nem igazán maradt valódi alternatívája. Pedig korántsem új modell, 2015 óta kis módosításokkal, de gyakorlatilag ugyanabban a formában gyártják Spanyolországban testvérével, az S-MAX-szal. Bár már hét éves a forma, nem tűnik elavultnak, nekem kifejezetten bejön a formavilága, ami szemből a modellfrissítés előtti Focusra hajaz.

Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)

Persze a hűtőrácson található embertelen mennyiségű króm már kissé idejétmúlt, de több helyen is van divatos fényes fekete betét,

kedvencem pedig a diszkrét hátsó légterelő, ami az ablakot öleli körbe. Annak ellenére nem néz ki ügyetlenül, hogy feltűnően nagyok az ablakfelületek (a B-oszloptól hátrafelé sötétítették őket), a kilátás pedig szuper, ráadásul nyitható üvegtető tovább fokozza a jó hangulatot. Tolóajtó nincs, csak hagyományos zsanéros, de ekkora hátsó nyílással ritkán találkozni, jó nagyra is nyílnak az ajtók és így a beszállás sem nehéz, csak szűk helyen parkolva kell vigyázni velük.

Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)

Érezni az idő múlását a műszerfalon is, de igazából semmi sem kellemetlen. Van egy csomó fizikai gomb szétszórva, a klíma szerencsére hagyományos módon állítható, a műszeregység félig digitális és a kormánygombokkal vezérelhető. Középen az érintőképernyő felbontása és grafikája lehetne fejlettebb, de tud vezeték nélküli Android és iOS összekötést és a sebességgel sincsen probléma, összességében a felhasználói élmény kellemes. Sajnos a telefonomnak nem tudtam értelmes helyet találni, és nincs ezzel egyedül a Ford a gyártók között, pedig napjainkban alapvető elvárás lenne.

Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)

Tágasabb, mint egy SUV, mégsem kisbusz

Hatalmas és nagyon sokféleképpen variálható az utastér, a második és a harmadik sor ülései is a csomagtartóban található konzolról ledönthetők és felemelhetők. Ez elég menő extra, a teszthét alatt az indokoltnál jóval többször is hajtogattam csak úgy székeket. Bár a leghátsó két hely nem teljes értékű, nagyon közel vannak ahhoz, hogy egy átlagos felnőtt se panaszkodjon rájuk sokat. A középsőket még tologatni is lehet, sőt jutott ide szellőzés, néhány USB-csatlakozó, árnyékoló és asztalka is, az egyetlen, amit a gyerekek kifogásoltak, hogy az ablakokat csak félig lehet lehúzni.

Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)

Öt üléssel több, mint 1,2 köbméter a csomagtér, de hét ülés mögött is marad még 300 liternyi tér, helykínálatban bőven érezhető a különbség a kevéske még kapható kompakt egyterűhöz képest.

Én négy gyereket ültettem be plusz egy hosszú hétvégés utazás minden szükséges kellékét, és valójában nagyvonalúan elfértünk.

Egy hétre már nem biztos, hogy így lenne, de akinek ennyi hely nem elég, azon tényleg csak egy Ford Tourneo Custom vagy megújult riválisa, az immár személyautó-alapokra épülő Volkswagen Multivan segíthet – vagy legalábbis egy tetőbox a külföldi nyaralásokhoz.

Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)
Ford Galaxy Hybrid teszt (2022)

Persze a Galaxy-ban a kisbuszoknál sokkal közelebb van az élmény ahhoz, amit eddig a családi kombikban megszoktunk, ennek egyik eleme az üléspozíció. A Ford jó nagy és kiválóan párnázott foteleket szerelt előre, így aztán hosszútávon is frissen és fitten marad az ember. Aztán ott van még a zajkomfort is, amiben a koros modell még mindig etalon. A gazdagon mért hangszigetelés, a hibrid rendszer finom működése a zseniális futómű mind hozzátesz ehhez. És ha már rugózás: újkori hagyományaihoz illően ez a Ford is a kategóriája legélvezetesebb futóművével volt szerelve.

Cikkünk folytatódik, kérjük lapozzon!