Pattog, mint a nikkelbolha, de a legjobb antidepresszáns - Abarth 695 teszt

Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 teszt
Vágólapra másolva!
A Fiat 500 gonosz ikertestvére, az Abarth 695 olyan, mint egy jóféle trash mozi: aki kulturált szórakozásra vágyik, messziről kerülje el, akit viszont nem zavarnak a vaskos poénok és a hatásvadász megoldások, az jól fog szórakozni.
Vágólapra másolva!
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt

Nem irigylem a nemzetközi Abarth sajtóoldal munkatársait. Úgy kell hetente több közleményt írniuk az újságírók számára, hogy termékfronton alig van miről tudósítani, így maradnak az érdektelen különkiadásokról, Forma-4-es futamokról, szponzorációs megállapodásokról, klubtalálkozókról szóló hírek. Nem is olyan rég még háromféle Abarth létezett, de mióta az Abarth Punto és a Mazda által gyártott Abarth 124 Spider nyugdíjba ment (2015-ben, illetve 2020-ban), ismét egytagúra csökkent a modellpaletta.

Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt

Már csak a jó öreg Fiat 500 sportváltozata, a 2008-ban bemutatott 595/695 (korábban 500) miniautó kapható,

persze sokféle alváltozatban, de alapvetően azonos karosszériával és motorral.

Eddig kétszer frissítették fel (2016-ban és 2020-ban), de a koros műszaki tartalom csak az elsőnél változott, és akkor is főleg az infotainment és az emisszió javult.

Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt

13 év alatt számtalan 595/695 verzió készült, de csak egy volt durvább volt e teszt főszereplőjénél, a 695 70° Annivarsariónál: a 2014-ben bemutatott, szteroidon és versenybenzinen nevelt 695 Biposto, amelyet akkoriban

a világ legkisebb szupersportautójaként hirdettek.

Ebben az 1,4-es turbómotorból kipréselt 190 lóerőt egy különleges, kutyaláb kiosztású (a kettes és a hármas fokozat egymás alatt található) manuális versenyváltó továbbította az első kerekekhez, az ablaküvegeket vékony polikarbonát helyettesítette, a hátsó ülések helyén bukócső volt, a géptető alumíniumból készült, és a súlycsökkentés érdekében a xenont, a klímát, de még a rádiót is kihagyták belőle.

Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt

Az 5,9 másodperces gyorsulású, 230 km/h-s végsebességű, egy tonnánál könnyebb Bipostóért új korában közel 20 millió forintot kellett fizetni, ehhez képest szinte kedvezőnek is mondható a képeken látható 180 lóerős 695 70° Annivarsario tesztautó 10,8 milliós ára. Igaz, ha a fele ennyiért is elhozható, 145 lóerős Abarth 595-höz (vagy a konkurenciához) hasonlítjuk, akkor már drága a jubileumi modell, ráadásul egy laikus sosem venné észre köztük a különbséget: mindkettőn sok a matrica és a kipufogóvég, nagyok a felnik, szélesek a sárvédők és morcosak a lökhárítók.

Carlo Abarth (1909-1979)

A bécsi születésű olasz-osztrák motorversenyző, autótervező-mérnök és konstruktőr az elsők között ismerte fel, hogy mekkora lehetőség van a tömeggyártású autók tuningolásában. Egy sikertelen, Porschével közös cég után 1949-ben alapította meg az Abarth & C.-t Bolognában, melynek híres, skorpiós logóját a saját csillagjegye ihlette. Eleinte a saját fejlesztésű sportkipufogók értékesítéséből befolyt bevételből épített versenyautókat a Vignale, a Bertone és a Ghia stúdiókkal együttműködve, aztán áttért az utcai autók teljes átalakítására. A Fiat 1100-asból készült 204 A (1950) a Fiat 600-asból készült Abarth 750 GT (1955), valamint a legendás Fiat 500 Abarth (1958) sok rekordot megdöntött a versenypályákon, és megalapozta a cég hírnevét, de a leghíresebb Abarthok a kitámasztott hátsó motorháztetőről könnyen felismerhető, Fiat 600-alapú 850TC és 1000TC típusok voltak.

Carlo Abarth 1971-ben adta el a cégét az akkor ereje teljében lévő Fiatnak, amely gyári sport- és versenyrészleggé alakította azt, de az alapító megtarthatta a vezérigazgatói székét. A sikerkorszak 1983-ban, az utolsó kétkerék-meghajtású autóként rali-vb-t nyerő, Audi Quattro-verő Lancia 037-essel zárult le, amelyet szintén az Abarth-műhely fejlesztett ki. Negyedszázadon át tartó hibernálás után, 2008-ban támasztotta fel sportmárkáját a Fiat azzal a régi-új tervvel, hogy komplett autók mellett fadobozos gyári tuningcsomagokat is értékesítenek, melyekkel a Fiat-tulajdonosok utólag is átalakíthatják az autójukat.

A lényeg a részletekben rejlik. Talán még az olasz autótörténelemben járatos szakértők sem szúrják ki elsőre, hogy

a tesztautó zöld fényezése pont olyan, mint az 1958-ban, Monzában hat nemzetközi rekordot felállító első Fiat 500 Abarthé,

vagy hogy antenna helyett szépen megmunkált alumíniumkupakot hord a tetején, amely retró kockás matricákkal van díszítve.

Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt

Amit a legkönnyebb észrevenni, az a hatalmas, állítható tetőszpojler, főleg akkor, ha a legmeredekebb szögbe, 60 fokosra állítja a tulajdonos. Ehhez nem elég megnyomni egy gombot a műszerfalon, hanem bizony elő kell venni egy imbuszkulcsot, hátramenni, és matatni pár percet. A munka jutalma viszonylag 42 kilónyi plusz leszorítóerő 200 km/h sebességnél, de cserébe így nem is tud ennél gyorsabban menni a skorpió emblémás zsebrakéta, pedig lapos szárnnyal megfutja a 225 km/h-t is. Szerintem ez bent ülve olyan érzés lehet, mint amikor egy Bugatti épp a 400-at lépi át.

Forrás: Abarth

Mivel a gyönyörű nevű „Spoiler ad Assetto Variabile" a 70° Annivarsario egyetlen műszaki újítása, a rengeteg szabadidővel rendelkező Abarth-mérnökök nem vették fél vállról a kifejlesztésének feladatát: a munkához a Fiat óriási, Torinótól délre található, 70-es években épített szélcsatornáját használták (Orbassano sokáig Európa legfejlettebb ilyen létesítménye volt, de még ma sincs sok rajta kívül, ahol életnagyságú autókat lehet vizsgálni, akár 210 km/h-s mesterséges szélben).

Aztán a fejlesztőcsapat áttette a székhelyét a Róma közelében fekvő Vallelunga versenypályára,

ahol a gyakorlatban is vizsgázott a szpojler. Sajnos azt nem árulták el, hogy mennyivel javult tőle az Abarth körideje, csak azt, hogy a gyors kanyarokban stabilabbá vált a kocsi, és a vezetőnek 40 százalékkal kevesebbet kellett a kormánnyal korrigálnia.

Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt
Abarth 695 Fiat Abarth 695 teszt

Irigylem azt a tesztpilótát, aki heteken át kergette Vallelungában a 70° Annivarsariót, mert ez a kocsi tényleg versenypályára termett, és nem csak azért, mert

6,7 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra.

Hanem azért is, mert a jól adagolható, négydugós Brembo fékeknek meg sem kottyan az 1045 kilós tömeg, és azért is, mert a keskeny és rövid bódé miatt csak egyféleképpen lehetett jó úttartást és minimális oldaldőlést elérni: kőkemény futóművel és alacsony oldalfalú, széles (205/40 R17-es) sportgumikkal.

A cikk nem ért véget. Kattintson a második oldalra, ha kíváncsi, milyen vezetni az Abarth-ot!