Ez az új Porsche majdnem kabrió, de még trükkösebb a teteje

Porsche 911 Targa
Vágólapra másolva!
Az aktuális 911-esből a kupé és a vászontetős után megérkezett a félig nyitott Targa is.
Vágólapra másolva!
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa

A Porsche 911-esek hosszú történetének nyolcadik Targa modelljének elkészítését nem csak a hagyományok, hanem a jelentős kereslet is indokolta, az előző, 991-es generáció Carrera és Carrera S modelljeiből ugyanis

minden hatodik példány targatetővel talált gazdára.

A 992-es gyári kódjelű Targa nagyon hasonlít az elődre, de az új hátsó lámpákról és a trükkösen kinyíló hátsó szpojlerről könnyű felismerni, hogy ez már a legújabb modell.

Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa

A Targa félúton van a teljesen lenyitható tetejű kabrió és a zárt kupé között, nagy előnye, hogy

jól véd a huzattól, de egyúttal a tető nélküli száguldás élményét is megadja.

Nyitáskor a tetőelemet egy elektromos mozgatású, elképesztően bonyolult mechanizmus a hátsó ülések mögé rejti el. Eközben a teljes hátsó szélvédő megemelkedik, hogy helyet adjon neki, de a B-oszlop helyén lévő ezüstszínű bukókeret végig a helyén marad (a videón 0:21-nél). 19 másodpercig tart a művelet, ami 7 másodperccel több, mint a vászontetős 911 Cabrio esetében.

Egyelőre csak összkerékhajtással érhető el az új 911 Targa.

A 380 lóerős 4 alapmodell tömege 1665 kg,

ami 110-zel több az aktuális kupéénál, 60-nal több a régi Targáénál, de csak 5-tel több, mint az aktuális kabrióé. A 450 lóerős 4S modell 25 kilóval könnyebb, pedig nagyobb kerekeket (19 helyett 20 col) és fékeket (330 mm helyett 350 mm átmérőjű tárcsák) visel.

Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa

Mindkét verziót háromliteres, hathengeres boxermotor hajtja, a nyolcfokozatú dupla kuplungos PDK váltó helyett lehet kérni ingyenesen hétfokozatú kézit is a 4S-hez, de csak a feláras Sport Chrono csomaggal együtt. Felszereltségtől függően a gyengébbik Targa 4,2,

az erősebbik 3,6 másodperc alatt gyorsulhat fel 0-ról 100 km/órára, a végsebességeik 289, illetve 304 km/óra.

PDK váltóval mindkét verzió átlagfogyasztása 10 liter alatt marad a WLTP szabvány szerint mérve, a kézi váltós 4S étvágya 0,4 literrel nagyobb.

Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa

Németországban a 911 Targa 4 ára 128.486 euró, ami 45,5 millió forintnak felel meg. A 4S változat 143.956 euróba kerül, ami átszámítva 51 millió forint.