A buszok tetejére szerelt szolárszőnyegek könnyűek és ultravékonyak, hogy ne növeljék a jármű légellenállását. A töltésvezérlő segítségével a szolárszőnyeg kommunikálni tud a busz váltóáramú generátorával.
Normális esetben a generátor üzemanyag felhasználásával tölti fel a busz akkumulátorát, az új technológia azonban lehetővé teszi, hogy főként napenergia révén történjen meg ez a folyamat.
A próbaidőszak során 100 kilométeren átlagosan 1,7 liter üzemanyagot takarított meg az átalakított busz.
Ez azt jelenti, hogy
napi 600 kilométeres átlagos megtett távolsággal számolva közel 10 liter üzemanyagot takarít meg a jármű.
A napelemek várhatóan még több energiát termelnek majd a nyári hónapokban.
Az akkumulátor látja el energiával a busz teljes fedélzeti elektronikáját. A járművek USB töltőnyílásokkal, konnektorokkal, légkondicionálóval és wifivel vannak ellátva, emellett egyre több buszon fedélzeti szórakoztató rendszer is található. Az új technológiának köszönhetően ezek a berendezések mind napenergiával működnek.