A 2019-es esztendőben az új személy- és kishaszongépjármű eladások 15,5% százalékkal növekedtek Magyarországon, és túlszárnyalták a 194 ezres darabszámot. A Ford 2019-ben 18 százalékos növekedésével húzta fel a piac eredményeit, a márka a második helyen zárt az összesített eladásokat tekintve 23327 eladott járművel (ebből 15728 darab regisztrált személyautó, 7599 pedig kishaszonjármű volt).
2020 januárjától új ügyvezető igazgató veszi át Ford Magyarország irányítását Szamosi Viktortól, aki a Ford Európai Direkt piacok (CEE Régió) operatív igazgatójaként folytatja pályáját. Utódja, Szabó Attila a magyar mellett a cseh piacért is felelős regionális ügyvezető lesz.
Idén egy vadonatúj termékcsaládot mutatunk be, amelyben 14 elektromos technológiájú modell szerepel
– mondta az ügyvezető. Háromféle hibrid hajtásból (mild, full és plug-in), illetve tisztán elektromos modellekből lehet választani.
Ami a termékpalettát illeti, a SUV-ok között három fontos új modell is érkezik: januárban a kisméretű Puma, május körül a kompakt Kuga új generációja, év közepén pedig az eddig csak a tengerentúlon kínált Explorer legújabb változata, plug-in hibrid hajtással és 450 lóerős rendszerteljesítménnyel. Ezek mellett idén év vége felé már itthon is rendelhető lesz a Mustang Mach-E, a márka új elektromos SUV-ja, amelyhez a Mustang adott ihletet.