Létezik ennél gyorsabb BMW, de olyan nem, ami több örömet ad

BMW M2cs
BMW M2 CS
Vágólapra másolva!
A lassan kifutó M2 legdurvább változata erősebb motorral, engedékeny menetstabilizálóval, kézi váltóval és sok szénszállal érkezik.
Vágólapra másolva!
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs

Az új BMW M2 CS a BMW M2 Competition fölé érkezik meg a modellpalettán, mint a

2-es kupé utolsó, legjobban kihegyezett változata.

Számos szénszál-erősítésű műanyagból (CFRP) készült karosszéria-kiegészítőt kapott a limitált szériás csúcsmodell, többek között a motorháztető, a tető, valamint az első koptató, hátsó légterelő szárny, a diffúzor és a toronymerevítő is.

BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs

A duplaturbós, soros hathengeres benzinmotor teljesítményét 450 lóerőre növelték, így

40 lóerővel múlja felül a BMW M2 Competition motorját.

Arról, hogy a motor kenési rendszere a hétköznapokban és versenypályás használat közben egyaránt optimálisan működjön, egy kiegészítő motorolaj-tartály, egy kiegészítő szivattyú és egy motorolaj-kiegyenlítő rendszer gondoskodik.

BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs

A motor megnövekedett hűtőlevegő-igényét típus-specifikus motorháztető elégíti ki, amelynek nagyméretű légkiömlő nyílásán még hatékonyabban távozhat a bent felgyülemlett forró levegő. A motor ereje az M4-től megörökölt adaptív futóművön, aktív önzáró differenciálművön és típus-specifikus, versenypályára optimalizált, semi-slick jellegű, 19 colos Michelin Pilot Sport Cup 2 gumikon keresztül jut az aszfaltra a hátsó kerekeken.

BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs

A vörösre fényezett féknyergekkel dolgozó fékrendszer elöl 400, hátul 380 milliméter átmérőjű féktárcsákkal, valamint ugyancsak nagyobb, elöl hatdugattyús, hátul pedig négydugattyús féknyergekkel dolgozik. Borsos felárért

karbon-kerámia fékrendszert is rendelhetnek

a vásárlók, hogy az M2 CS a versenypályák megpróbáltatásait is tartósan bírja.

BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs

A BMW mérnökei áthangolták a menetstabilizáló rendszer (DSC) dinamikus üzemmódját, hogy az minden korábbinál több kontrollált túlkormányzottságot engedélyezzen, a sofőrök örömére.

BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs
BMW M2cs

Az M2 CS az opcionális duplakuplungos automataváltóval

4,0 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 km/órás sebességre,

a hatfokozatú manuális váltóval mindez 4,2 másodpercig tart. A végsebességet a vezérlőelektronikája 280 km/óránál korlátozza, a fogyasztás automata váltóval 9,4-9,6, kézivel 10,2-10,4 liter a WLTP szerint.