Több száz újságíró és érdeklődő vett részt a "Mobilitás és dizájn" címmel rendezett fórumon, ahol kiemelt szerepet kapott a Nucleus tervezőcsapat torinói stúdióvezetője.
Bocsi Attila neve nem ismeretlen a hazai és nemzetközi autós körökben. A magyar szakember 25 évvel ezelőtt kezdte karrierjét a Los Angeles-i Art Center College of Design egyetemén. Pályafutása során dolgozott Németországban, Svájcban, Franciaországban, s
olyan járművek tervezése fűződik nevéhez, mint a Peugeot 107, Peugeot Expert, 5 by Peugeot, 508 RXH, s ő tervezte azt az autót is, mellyel Sébastien Loeb megnyerte a Pikes Peak nemzetközi hegyi versenyt 2013-ban.
Megalkotta a Peugeot Vision GT-t a Granturismo cégnek, sőt az Airbus H160 helikopterének külső megjelenése is az ő munkája.
Bocsi jelenleg főtervezőként az Icona torinói cégénél irányítja csapatát.
A Nucleus Icona megmutatja, hogy milyen lesz az autózás a jövőben: elektromos luxusjármű, autonóm vezetéssel.
Hatótávolsága 1200 kilométer, ebből 700 kilométert akkumulátorokkal, 500 kilométert pedig a hatótávnövelő hidrogénmotorral tud megtenni.
Mint egy hatalmas védőbuborék, a Nucleus úgy öleli körül az utasokat. A hatalmas, átlósan kettéosztott üvegfelület egyik része lenyűgöző kilátást enged az elsuhanó tájra, a másik, félig átlátszó oldala pedig privát szférát biztosít az autóban ülők számára.
A jármű belsejében a vezető hiánya nem csak a kormány és a műszerfal elhagyásában mutatkozik meg; a Nucelus belseje olyan, mint egy luxusszálloda nappalija.