A BMW ezzel az izgalmas autóval támasztaná fel a legendás M1-est

BMW Vision M Next
Vágólapra másolva!
A 600 lóerős, hibrid hajtású Vision M NEXT előrevetíti a márka új csúcsgépét.
Vágólapra másolva!
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next

A BMW Vision M NEXT tanulmány egy szénszál karosszériás, hálózatról tölthető, középmotoros sportkocsi képét vetíti előre, amely már

egy-két éven belül limitált szériás gyártásba kerülhet,

még az i8 második generációjának érkezése előtt. A két hibrid sportautó valószínűleg sok ponton egyezik majd, de az M modellt a teljesítményre, az i8-at viszont inkább a hatékonyságra hegyezik majd ki.

BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next

A BMW-nek azért is szüksége van egy dedikált M-modellre, mivel az Audi és a Mercedes sportrészlegének is van már ilyen, polgári változat nélküli, önálló autója (R8, illetve GT), így ezen a téren lemaradásban van a konkurenciához képest.

BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next

Az olyan dizájnmegoldások, mint az alacsony vonalvezetésű, ék alakban megrajzolt sziluett, a jellegzetes ezüst-narancs-fekete fényezés és a sirályszárnyas ajtók megmaradhatnak a szériaautón is, akárcsak a hátsó lámpákban elhelyezett két BMW embléma, amelyek egyértelműen a 41 éve gyártott M1-re utalnak.

A két embléma hátul az M1-re utal Forrás: BMW

A formán kívül valószínűleg a konnektoros hibrid hajtáslánc sem változik már sokat a gyártásig: az első és hátsó tengelyén egy-egy elektromos motor dolgozik, de szükség esetén a hátsó tengely meghajtásába egy kétliteres, négyhengeres turbós benzinmotor is be tud kapcsolódni.

A 600 lóerőnyi maximális rendszerteljesítmény

az összkerékhajtással 3 másodperc alatti gyorsulást eredményez, a végsebesség eléri a 300 km/órát, vagyis jóval gyorsabb, mint a mai i8.

A 70-es évek stílusa modern kivitelezésben Forrás: BMW

Tisztán elektromos módban viszont jóval lassabb lehet a Vision M NEXT, és

csak 100 kilométer a hatótávja,

de a zöld rendszám ettől még jár majd neki. Az előzéseknél hasznos BOOST+ üzemmód egyetlen gombnyomással elérhető többlet-teljesítményt ad, hasonlóan a Forma-1 régi KERS technológiájához.

BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next

A tanulmányautó új fejlesztésű benzinmotorja hamarosan egyéb M modellekben is megjelenik majd, gyaníthatóan ez hajtja majd az új 1-es sorozat sportváltozatát is, ami a Mercedes A 45 AMG vetélytársa lehet.

BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next
BMW Vision M Next

A vezető és az autó közötti állandó,

interaktív kapcsolatért a vezető előtti három vizuális felület felel.

Az első a két kisebb kijelzővel dolgozó, vízszintesen elrendezett kormány, a második a kormányt körülölelő, ívelt üveglapra vetített kijelző, a harmadik pedig a teljes szélvédőre vetített, kiterjesztett valóságot is magába foglaló Head-Up kijelző.

Újfajta kijelzők jelentek meg a kormányon és mögötte Forrás: BMW

A vizuális felületeken

kijelzett információk az autó sebességéhez igazodnak:

az intelligens technológia a haladás tempójának emelkedésével párhuzamosan az adott vezetési szituáció szerint egyre relevánsabb információkat egyre inkább a vezető látómezejének középpontjába vetíti.