Nagy változás jön a magyar autópálya-matricák vásárlásában

Vágólapra másolva!
Az ügyfelek biztonsága, valamint az esetleges bankkártyás visszaélések megelőzése érdekében a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. a weboldalain végzett bankkártyás vásárlások esetében 2019. április elsejével bevezeti – az állami vállalatok körében az elsők között – a kétszintű ügyfél-hitelesítést.
Vágólapra másolva!

A NÚSZ online felületein tavaly több mint 800 ezer tranzakciót hajtottak végre – közel 60 milliárd forintos értékben.

A kétszintű ügyfél-hitelesítés mindössze pár másodperccel hosszabbítja meg a NÚSZ Zrt. weboldalain (ematrica.nemzetiutdij.hu, illetve hu-go.hu) végzett internetes vásárlás idejét.

A bank minden egyes e-matricás, illetve e-útdíjas vásárlási, fizetési tranzakció esetén megerősítő kódot küld az érintett bankkártyához tartozó, a kártyakibocsátó banknál megadott telefonszámra.

Az ügyfél – a már megszokott kártyaadatok (név, kártyaszám, lejárat, CVC/CVV kód) mellett – ezzel a kóddal tudja megerősíteni és végrehajtani a NÚSZ online felületein kezdeményezett pénzügyi műveletet, s befejezni az elektronikus fizetést.

A szolgáltatás díjmentes, az azonosító kódot tartalmazó rövid sms-ért a bank nem számít fel külön díjat.