Volt idő, amikor a Tesla Model S 17 colos központi kijelzője nagynak számított az autóiparban, a kínai Byton azonban köröket vert az amerikai gyártóra.
A gyártó tavaly mutatta be M-Byte névre keresztelt elektromos SUV-ját a Las Vegas-i Consumer Electronics Show-n, amelynek műszerfala egy hatalmas kijelző volt.
Akkora, mint 7 iPad egymás mellé rakva, a méretét már nem is centikben, hanem méterben kell mérni.
Idén a szériaváltozat belsejét mutatták be a kínaiak, és nem adták alább a tanulmánynál: gyakorlatilag módosítás nélkül megtartották az óriási kijelzőt.
Ha ez nem lenne elég, a kormánykerékbe egy 7, míg az első ülések közé, vezérlő- és klímapanel gyanánt egy 8 colos érintőkijelzőt építettek.
Természetesen az első fejtámlákban is kijelzők vannak a hátul utazók örömére.
A gyártó szerint a Shared Experience Display névre keresztelt, óriási hajlított kijelző minden fontos piac biztonsági és törésteszt-követelményeinek megfelel. Ha minden igaz, az autó Európában is kapható lesz 2020-tól.
Az abszolút végleges modellről az év közepén rántják le a leplet, két akkucsomaggal lesz kapható:
a kisebbik 300, míg a nagyobb 400 kilométer körüli hatótávolságot biztosít.